Рівень шуму, що генерується міськими джерелами, зазвичай становить 60-80 Дб, але в деяких випадках, наприклад, при зльоті пасажирського лайнера, може досягати 100-130 Дб. Вікна зі звичайним склінням є поганим бар'єром для вуличного шуму. Викликано це тим, що звичайне вікно є конструкцією, що складається з стекол і рами з жорстким негерметичних з'єднанням. В акустиці звукоізоляція, здійснювана конструкцією, що складається з декількох елементів, визначається властивостями найменш ізолюючого з них. У цьому сенсі, якість рами і то, як встановлено в ній скло, може погіршити або поліпшити звукоізоляцію скла.
Шумоізоляція склопакета залежить від наступних факторів: використання більш широкої дистанційної рамки збільшує внутрішню камеру і, відповідно, звукоізолюючий шар повітря або газу в ній; використання спеціального газу (аргон), що володіє більш високою звукоізоляцією в порівнянні з повітрям, для заповнення внутрішньої камери склопакета;
використання звукоизолирующего ламінованого скла. Rw - індекс (Дб): обчислюється відповідно до стандарту DIN 52 210 (Німеччина), який на практиці аналогічний міжнародному індексом ISO 717. Цей термін найчастіше застосовується для визначення рівня шуму, що генерується рухом залізничного транспорту. Ra - (Дб (А)) - індекс: застосовується переважно у Франції та Нідерландах для оцінки рівня шуму і часткової його характеристики (низько- і среднечастотной складової). Шум з подібною характеристикою генерується дорожнім рухом на міських автострадах.